[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”Radionica će se održati 20. siječnja 2024. u Hotelu Aristos u Zagrebu.” color=”orange”][vc_empty_space][vc_column_text]
Glavni cilj Project Management Workshopa je okupiti mlade i ambiciozne voditelje projekata, studente i sve ljude koje zanima područje upravljanja projektima. Radionica daje polaznicima priliku za razvoj novih vještina, stjecanje novog znanja predstavljanjem trendova iz područja upravljanja projektima, mogućnost iskustva nečeg novog te za umrežavanje sa istomišljenicima.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][mt-countdown date=”2024/01/20″ digit_color=”#e40613″ textcolor=”#3f83bf” dots_color=”#c6c6c6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_tabs active_section=”1″][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-users” add_icon=”true” title=”Tko može sudjelovati?” tab_id=”1557727622604-fe1e25b2-d6f9″][vc_column_text]
Svi zainteresirani za upravljanje projektima koji žele upoznati nove ljude, proširiti svoju profesionalnu mrežu i steći nova iskustva i znanja o upravljanju projektima.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-question-circle” add_icon=”true” title=”Zašto se prijaviti?” tab_id=”1557727622604-eb799112-4a2a”][vc_column_text]
Project Management Workshop tradicionalni je godišnji susret hrvatskih i inozemnih voditelja projekata, koji ovaj događaj vide kao priliku za stjecanje novih znanja i praktičnih iskustava. Iz godine u godinu broj sudionika raste, što je pokazatelj da je ova radionica prepoznata kao kvalitetna, edukativna i odlična prilika za umrežavanje.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_icon_fontawesome=”fa fa-cogs” add_icon=”true” title=”Kako se prijaviti?” tab_id=”1557727660538-bda27de0-7a96″][vc_column_text]Prijaviti se možete putem obrasca (link).
[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”alert-danger” icon_type=”pixelicons” icon_pixelicons=”vc_pixel_icon vc_pixel_icon-binocular”]
Svake godine Young Crew Croatia dovodi vodeće profesionalne i iskusne voditelje projekata iz cijele Hrvatske i svijeta koji svoja znanja i iskustva dijele sa sudionicima.
Ovog puta možete birati između dvije radionice:
– „Tips and tricks – kako poslovnim korisnicima olakšati svakodnevni rad u Excelu“ (voditelj Dennis Ramulić) i
– „LEGO SERIOUS Play i online alati za efikasno poslovanje“ (voditelj Dario Varošanec)[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”none”]
„Tips and tricks – kako poslovnim korisnicima olakšati svakodnevni rad u Excelu“
Koliko god mi mislili da smo stručni u kreiranju tablica, uvijek može brže i bolje!
Na ovoj radionici naučit ćemo kako brže, pametnije i efikasnije koristiti Excel u poslovne svrhe, kako iskoristiti napredne funkcije koje Excel nudi te kako iskoristiti tablice za analizu i prezentaciju podataka. Proučit ćemo kako raditi s različitim vrstama grafikona, upoznati se s alatima za sortiranje, filtriranje i pretraživanje podataka, Pivot tablicama, validacijom podataka u vašim radnim listovima te mnogo više.
Ova edukacija održava se u interaktivnom i dinamičnom okruženju, gdje ćete imati priliku postavljati pitanja i razmjenjivati iskustva s drugim polaznicima. Nakon završetka edukacije, bit ćete osposobljeni za rad s naprednim funkcijama Excela i primjenu vašeg znanja u svakodnevnom radu.
[/vc_column_text][vc_separator][heading_title_subtitle subtitle=”Predavač” title_color=”dark_title” subtitle_color=”dark_subtitle” description_color=”dark_description” align_title=”text-center” animation=”pulse”][vc_separator color=”chino” style=”shadow”][vc_separator color=”juicy_pink” style=”shadow”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”fadeInLeft”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”none”]DENNIS RAMULIĆ
Dennis Ramulić magistar je edukacije matematike i fizike s desetak godina iskustva u obrazovnom sustavu i privatnom sektoru, gdje se uz karijeru razvija u stručnjaka za agilne, Lean i Kaizen metodologije rada. Iskustvo rada stekao je ponajviše u financijama, nabavi, upravljanju zalihom te poslovnim procesima, dok se zadnjih nekoliko godina bavi digitalizacijom poslovanja, razvojem RPA rješenja te uvođenjem naprednih analitičkih metoda u poslovanje. Iskustvo u obrazovanju ostavilo je svoj utjecaj pa se danas bavi educiranjem u nekoliko edukacijskih centara, a specijalnost su mu MS Excel, Power Platforma (Power BI, Automate i Apps), ostale Office 365 aplikacije te digitalizacija poslovanja, podatkovna analitika, Lean, BPM i RPA.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”6760″ img_size=”300×300″ add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_circle_2″ css_animation=”none”][/vc_column][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color=”chino” style=”shadow”][vc_separator][vc_separator][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”none”]
„LEGO SERIOUS Play i online alati za efikasno poslovanje“
Ova radionica pruža priliku za istraživanje LEGO SERIOUS Play (LSP) metode i otkrivanje kako ona može transformirati vaše poslovanje i procese rješavanja problema.
LSP je moćna i inovativna metoda koja koristi LEGO kocke kako bi potaknula kreativnost, suradnju i efikasno donošenje odluka. Tijekom radionice ćete dobiti uvid u prednosti LSP-a i razumjeti kako se metoda može primijeniti u različitim industrijama i okruženjima.
Drugi dio radionice je posvećen Seminaru o Online Alatima. Na ovom seminaru dobit ćete pregled online alata koji mogu poboljšati efikasnost vašeg poslovanja. Neki od alata koje ćemo spomenuti uključuju: JotForm, Odoo, CopyAl, RocketHub i mnoge druge koji mogu optimizirati vaše dnevno poslovanje, uštedjeti vrijeme i smanjiti troškove.
Neovisno jeste li vlasnik poduzeća, freelancer ili menadžer koji želi optimizirati performanse svog tima, ova radionica nudi praktično znanje koje odmah možete krenuti koristiti u svom poslu.
[/vc_column_text][vc_separator][heading_title_subtitle subtitle=”Predavač” title_color=”dark_title” subtitle_color=”dark_subtitle” description_color=”dark_description” align_title=”text-center” animation=”pulse”][vc_separator color=”chino” style=”shadow”][vc_separator color=”juicy_pink” style=”shadow”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”fadeInRight”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”none”]DARIO VAROŠANEC
Spajanje poduzetništva i obrazovanja je Darijeva karijerna putanja koju gradi već 10 godina. Zagovara znanstveni pristup poslovnom planiranju za koji vjeruje da može osigurati održivost poslovanja, smanjiti stopu neuspjeha poduzeća i povećati ukupni prinos kroz godine. Dario kreće upoznavati svoju strast prema organizaciji i produktivnosti organizirajući razne međunarodne sportske i humanitarne evente još od osnovne škole, nastavlja istraživati poduzetništvom sudjelujući u pilot projektu poduzetništva za gimnazijalce u srednjoj školi te nakon studiranja u Hrvatskoj i Portugalu pokreće obrt NARLA za poslovno savjetovanje kao logičan nastavak svih poduzetničko-organizacijskih aktivnosti koje obavljao kroz proteklih 10 godina.
Najbolje je voditi primjerom, pa Dario osim što drži edukacije, voli pohađati brojne programe usavršavanja kao što su Crowdfunding akademija, LEGO SERIOUS PLAY certifikacija, Startup Factory, Tech Boost predakceleracijski program, Akademija za politički razvoj #student, Model European Union Zagreb kao i vlastiti #letscertificate izazov.
U slobodno vrijeme sudjeluje u radu brojnih udruga, bavi se sportom, pokušava što češće putovati i istraživati nove gadgete.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_single_image image=”6761″ img_size=”300×300″ add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_circle_2″ css_animation=”none”][/vc_column][vc_column][vc_empty_space][vc_separator][vc_separator][vc_separator style=”shadow”][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”bounceInUp”][vc_column][vc_column_text css_animation=”slideInDown”]
CIJENA:
Regularna cijena – 80 €
Cijena za članove IPMA HR/YCC – 70 €
Cijena za studente – 50 €
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”bounceInUp”][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color=”white” border_width=”4″][vc_column_text css_animation=”slideInDown”]Cijena uključuje:
- Stand up ručak
- coffee break
- materijale za radionicu
- Wi-Fi unutar hotela
[/vc_column_text][vc_separator color=”white” border_width=”10″ el_width=”80″][vc_text_separator title=”Agenda” color=”juicy_pink” style=”shadow” css_animation=”none”][vc_empty_space][vc_column_text css_animation=”slideInDown”]
08:30h – 9:00h – Registracija sudionika
9:00h – 11:00h – Prvi set
11:00h – 11:30h – Kava/finger food/networking
11:30h -14:00h – Drugi set
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator color=”white”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]